19 грудня 2012 р.

свято продовжується

крім листа поштарка вручила мені ще й повідомлення про посилку ;) тож як тільки з’явилась нагода, я помчала на пошту і там була посилка від Алли, по обмінному проекту, що організувала Оля

ось така велика купа всього
 перш за все це гарнюща листівка  з милим сніговичком
ось така зелененька пташечка на ялинку
 а все інше додаток від щедроти Алли: тут і відштамповки, і квіточки, і підвіски, і брадси, і ще багааааато всього! дивіться самі ;)
ще дуже приємно, що Алла надіслала два шоколадних миколайчики - тепер дітям дуже подобаються мої обміни ;)
Дуже велике дякую Аллочка за все багатство! І дякую Оля за організацію обміну!

1 коментар:

  1. Я дуже рада, що мій подаруночок дійшов! Використовуй, а я буду заходити в гості і милуватися твоїми роботами!!!)))

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain