10 грудня 2012 р.

яскрава любов

Останнім часом я роблю тільки новорічні роботи, і якщо б не замовлення я б напевно порадувала вас не скоро чимось таким ;). Листівка мала бути на річницю весілля для подружньої пари з США, а в мене практично всі текстові штампи україномовні ;), є набір букв англійських, але фони дуже великі ;)...
Тому листівка вийшла без напису взагалі

Сподіваюсь, що вона підходить для такої події ;).
А робила я цю листівку в суботу, після зустрічі з львівськими скраперами, яку організувала Таня (Freetany)це було дуже приємне і тепле спілкування з спеціальними гостями Грушечками - Мар’янкою та Сергієм
була я там з найменшою донечкою ;). Було дуже приємно познайомитись з тими кого не знала, побачити тих, кого вже давно читаю, зустрітись знову з тими кого вже знаю особисто. Посидіти в теплій та приємній атмосфері, потримати в руках, чужі надзвичайно красиві роботи, поспілкуватись з однодумцями.
Дякую Таня, Мар’яна та всім всім за таким чудовий час разом!
Сподіваюсь таких зустрічей в нас буде ще чимало ;)
Більше фото можете побачити в блозі Штампи з любов’юу Мар’янки та у Тані в блогах

2 коментарі:

Ratings and Recommendations by outbrain