11 грудня 2012 р.

Живе Слово

нещодавно натрапила на дуже цікавий блог ;).
Я страшенно люблю книжки! купувати, читати... і всі в моїй сім’ї також. Якби в мене була можливість то я б купила всі книжки, які мені до-вподоби! Особливо важко не купити хорошу книжку українською мовою, бо вони на жаль трапляються рідше ніж російською. Якщо ви давно читаєте мій блог, то знаєте як я ціную Біблію - це Слово Боже. Його Слово змінює нас, без нього неможлива віра в Бога, бо "віра від слухання, а слухання через Слово Христове."(послання до Римлян 10розділ, 17 вірш). 
Я хочу, щоб мої діти читали і полюбили Слово Боже ще більше ніж люблю Його я! І ось я знайшла тих хто мені допоможе в цьому - команда "Rebekka Levi з їхніми чудовими книжками та розмальовками в яких написаний точний текст Біблії, а непросто його інтерпретація. Вже планую купити в них все, що вже є в продажі для своїх діток ;)

А ще вони дарують подарунок - перші десять читачів, які залишать коментар тут отримають  чудову книжечку-розмальовку "Народження ж Ісуса Христа сталося так" (є українською та російскою мовами)
Нехай наші діти наповнюються Словом Божим!

4 коментарі:

  1. Чудово! Я своїй доні теж придбала би українською, щоб без інтерпретацій. А інтернет-магазин в них є?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. наскільки я знаю, нема є тільки блог, але там в розділі книжкова полиця написано про всі уже створені книжки
      думаю краще вам задати всі питання їм особисто modyatlik@gmail.com

      Видалити
  2. Дякуємо Валентина за пост ) Майбутнє наших діток в наших молитвах.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та нема за що, просто хотілось поділитись своєю знахідкою ;)

      Видалити

Ratings and Recommendations by outbrain