26 грудня 2012 р.

поповнення колекції

Привіт!
Є багато блогів, які періодично читаю, проте ще ніколи не залишала там коментарів ;). Якось не знаходжу потрібних слів ;)
Так я одного разу натрапила на блог Лариси і не змогла пройти мимо ;)
Так ось Лариса пропонувала охочим написати їй, щоб отримати від неї листівку. і я написала ;)
І дивіться яку красу я отримала ;)


Чудова правда! Дуже люблю вишивку, зокрема у листівках ;). Отож в мене тепер є такий милий сніговичок та приємні побажання від Лариси ;)
Велике дякую, тобі Ларисо, за те що порадувала мене такою красою!

А ще покажу вам вчорашнє фото Маріанночки ;)
На сьогодні ще не все. Чекайте ввечері листівки по 6 етапу новорічного марафону

5 коментарів:

  1. малесенька лялечка :)
    Вітаю! Сніговичок дуже красивий!

    ВідповістиВидалити
  2. Гарна листівка :)
    А доця яка молодець, вже голівку тримає :)ттт, ростіть здорові! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Це я встигла зловити момент ;), відразу після того вонапочала вимагати їсти ;)

      Видалити
  3. пампусик))))ттт ЗДОРОВЕНЬКа нехай росте!

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain