12 грудня 2012 р.

засніжене мереживо

Ви мабуть вже помітили, що новорічні листівки в мене останнім часом виходять серіями ;)
Так трапилось і цього разу сіла робити листівку а вийшла знову серія листівок ;)
А надихнули мене на створення цієї серії два завдання : 4 етап новорічного марафону у ЗДД - обов'язковим елементом є мереживо або помпончики та IDEA-SIB - завдання "сніг, сніжинка, снігопад"
А ось і вони ;)

у всіх є мереживо або помпончики і всі мають наштамповоні сніжинки ;)
на цій кумедні пінгвіни, навіть один об’ємний ;)
 тут сніжинки наштамповані голубою та білою фарбами
 а на цій голубою, білою та синьою ;)
 на цьому фото краще видно
 як бачите, на кожній листівці інше мереживо ;)
 а тут мені ще й квіточку захотілось додати;)
 а тут знову пробую рожевий ;). як вам?
 ну і на останок покажу вам ще одну листівку з мереживом, яку я робила раніше
 а на цьому фото видно як гарно тут світяться сніжинки ;)
Ось така серія для двох завдань ;)
та
а завтра ще будуть сердечка;)

6 коментарів:

  1. ой, такі класнезні штампики-сніжинки! Справжній снігопад - це тебе напевно сьогоднішня погода так надихнула

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! погода дійсно супер, страшенно люблю таку;)

      Видалити
  2. Ого як багато листівок. І всі такі сніжні ) а де такі сніжинки придбала?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Штампик я купила в Грушечки, дуже ним тішусь ;)

      Видалити
  3. Так це ж кльово коли виходить серіями ))) значить є натхнення ого-го скільки і привітати можна буде більшу кількість дорогих людей ;)
    Дякую, тобі за марафон ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, так натхнення в мене останнім часом набагато більше ніж можливостей його реалізувати ;)

      Видалити

Ratings and Recommendations by outbrain