26 грудня 2012 р.

Чуєш? ангели співають...

Саме ангели прийшли розповісти радісну звістку пастухам ;)
"І породила вона свого Первенця Сина, і Його сповила, і до ясел поклала Його, бо в заїзді місця не стало для них... А в тій стороні були пастухи, які пильнували на полі, і нічної пори вартували отару свою. Аж ось Ангол Господній з'явивсь коло них, і слава Господня осяяла їх. І вони перестрашились страхом великим... Та Ангол промовив до них: Не лякайтесь, бо я ось благовіщу вам радість велику, що станеться людям усім. Бо сьогодні в Давидовім місті народився для вас Спаситель, Який є Христос Господь. А ось вам ознака: Дитину сповиту ви знайдете, що в яслах лежатиме. І ось раптом з'явилася з Анголом сила велика небесного війська, що Бога хвалили й казали: Слава Богу на висоті, і на землі мир, у людях добра воля!" (євангелія від Луки 2 розділ з 7 по 14 вірші)
Це мабуть був дуже гарний хоровий спів хор, слухаючи який мимоволі розумієш велич Бога, який Його створив! Хотіла б я це чути! І вірю, що почую цей хор ;), бо ангели звістили радісну звістку! Це велика радість, що народився Цар та Спаситель, якого так давно чекали!
"Бо Дитя народилося нам, даний нам Син, і влада на раменах Його, і кликнуть ім'я Йому: Дивний Порадник, Бог сильний, Отець вічности, Князь миру." (Iсаї 9 розділ, 5 вірш)
Лише Він може дати вічне життя!
Я думаю, що всі хто бачив ангелів та чув їхній голос, ні на хвилину не сумнівались, що там у яслях не просто дитя, а Спаситель!
А анголи і сьогодні, зараз прославляють Бога та Його велич! Та ми цього не чуємо :(.
Але ми можемо повірити! 

Я купила собі ось такого ангела ;), а ще в мене тепер є фен ;), тому тепер ви частіше можете побачити гаряче тиснення в моїх роботах ;)
тут я використала прозору пудру з золотистим та синім глітером
 а це вікно, воно дуже гарне, старовинне,  прикрашене,
але дивіться за вікном хтось є
 вам цікаво, тоді ми можемо його спробувати відчинити ;)
я думаю цього достатньо, щоб почути гарний спів...
 ангела за вікном
Ось така історія з цим ангелом ;)
 а цього ангола відразу чути, тільки я думаю, що вони співають без нот ;)
 "Слава Богу на висоті, і на землі мир, у людях добра воля!"
 вчасно ця стрічка опинилась в моїх руках ;)

А ще в мене є інший ангел від Зірочки ;)
і цей тільдо-ангел також прославляє Бога ;)
ось така об’ємна сніжинка. А мій чоловік, коли побачив цю листівку каже :"ти що перепрофілювалась, що така палітра?" - для нього також дивно бачити стільки рожевого в моїй роботі ;)

Я робила ці листівки для останнього етапу марафону від ЗДД
Ось і закінчився марафон. Для мене від означав створення ось таких листівок
1 етап - сніжинка
2 етап - дзвоник
3 етап - ґудзик
4 етап - мереживо
5 етап - годинник
6 етап - ангел

11 коментарів:

  1. Які гарні листівки, анголятка надихають на гарний настрій, особливо віконечко в якому ангел - це щось неймовірне! Поділіться секретом - це такий ніж-віконце?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую! Ніяких секретів ;), це такий ліхтарик: http://scraphobby.com.ua/index.php?productID=1731

      Видалити
  2. чарівний допис... Стільки ангелів!.. Дуже гарні листівки! А те віконечко мені більше нагадує ліхтарика ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую ;), просто якось в ліхтарик садити ангела негоже ;)

      Видалити
  3. Відразу святковий настрій після перегляду листівок. А я спочатку подумала, що то такий ліхтарик різдвяний, а вже потім побачила старовинне втіражне вікно (каплиці)

    ВідповістиВидалити
  4. Валя, листівки неймовірні, одна краща другої. І ангелик дуже симпачитний)))
    Спасибі, що марафониш разом із блогом "Завдання для душі"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! Страшенно тішусь тим ангеликом і що він відразу знадобився ;)

      Видалити
  5. Валя, дуже красиві листівки і кожна з душею зроблена)))Зворушила ти ними!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! я їх два дні до купи збирала ;), бо все діти відволікали, але я за той час обдумувала все ;)

      Видалити
  6. Ангелик-просто чарівний)Листівки красивущі усі.З віконечком найдужче захопила)Валюш,ти плідно працювала)))

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain