22 серпня 2012 р.

Синій

Потім був синій... Зараз думаю над новою листівкою, бо є ще один колір ;)

З цим синім не все так просто як з попередніми...
Переважно я коли роблю якусь листівку, то думаю про людину якій вона б була довподоби, рідко, я не згадую нікого.
Так ось ця дуже підходила моїй подрузі яка якраз нещодавно мала день народження ;). Я їй подарувала цю листівку, але сфоткати не встигла, тому попросила її це зробити замість мене і надіслати мені фото...
...коли я побачила фото, я була вражена - листівка була пом’ятою ;(

Мене просто розпирало від обурення - я вклала стільки в цю листівку, любові, тепла, часу, матеріалів, частинку себе - а з нею так недбало поступили!!!!!!! Я цілий день періодично відкривала це фото, продовжуючи обурюватись. А потім прийшов мій чоловік, я ще й йому пожалілась, в тому числі на те, що як я тепер її людям покажу, якщо вона така скручена...

...І поки я роздумувала над тим писати щось вам чи ні, а якщо писати, то що і як? І мене просто осінило - саме так я часто поступаю з Богом і тим, що Він дарує мені, точніше кажучи навіть не так, а набагато гірше :(.

Я часто не ціную той час який Він дає мені, витрачаючи його на якісь дурниці. Нехтую тими можливостями, які Бог дає мені, не використовуючи їх. І що найгірше зневажую жертву Христа за мої гріхи продовжуючи грішити, жити для себе, так як мені заманеться...


Він погорджений був, Його люди покинули, страдник, знайомий з хоробами, і від Якого обличчя ховали, погорджений, і ми не цінували Його...
А Він був ранений за наші гріхи, за наші провини Він мучений був, кара на Ньому була за наш мир, Його ж ранами нас уздоровлено!
Усі ми блудили, немов ті овечки, розпорошились кожен на власну дорогу, і на Нього Господь поклав гріх усіх нас!
Він гноблений був та понижуваний, але уст Своїх не відкривав. Як ягня був проваджений Він на заколення, й як овечка перед стрижіями своїми мовчить, так і Він не відкривав Своїх уст...
(книга пророка Iсаї 53 розділ 3, 5, 6,7вірші)

І при тому всьому я ще й обурююсь, бо мою роботуне оцінили чи зневажили... соромно...

Тому, знаєте, я навіть вдячна Богу та подрузі за те, що через цю листівку я змогла інакше подивитись на себе та на світ!


4 коментарі:

  1. Насправді твоя подруга дуже негарно поступила((((але не засмучуйся,листівочка прекрасна!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. як сказав мій чоловік, так як тепер це її листівка, то вона може з нею робити що завгодно, хоч порізати на дрібні клаптики і приклеїти на стінку;)

      Видалити
  2. Валя,привет!
    Знаешь, ты права...во многом. Но все же...это не оправдывает действий с твоим подарком( Нехорошо((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені б звичайно не хотілось дізнатись про те що ще хтось так поступає з моїми листівками, але те чого Бог навчив мене через цей випадок варте того, щоб побачити таке!

      Видалити

Ratings and Recommendations by outbrain