15 серпня 2012 р.

тортик

Дякую всім хто співпереживає зі мною втрату фоток! Чоловік деякі відновив, але більшість не вдасться, бо після того як були втрачені фотки (а ми ще того не знали), він проводив дефрагментацію диску, то му на їхньому місці вже інша інформація :(
От перебираючи фото які збереглись, натрапила на тортик з памперсів, який вже давно подарувала своїй наймолодшій плимінниці Таїчці, але вам так і не показувала

на цей раз тортик двоповерховий

 а ось так він виглядав зверху
Буду перебирати фото далі :)
А якщо зловлю сонечко, показувати фото нових робіт

4 коментарі:

  1. Гарний тортик)))
    За фотки-шкода дуже.Я б за таке переживала дуже ,адже фотки я люблю.Тому за їх зберігання відповідаю я.раніше записувала всі на диски .Тепер купили велику флешку-скидаю туди.І на компі є.
    Шкода,дуже шкода,що так трапилось у вас(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Мені також шкода, але нічого вже не зміниш... Сподіваюсь юільше таке не повториться ;)

      Видалити
  2. Лихо-лишенько. Я й не знала, що таке у тебе сталося((( Шкода неймовірно. Але хай це буде найбільша твоя втрата на найближчі 10 років. Завтра на сонечко буду дмухати - хай вам теж усе освітлює, чекатиму на нові роботи)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, це насправді далеко не найгірше, що може трапитись в житті!

      Видалити

Ratings and Recommendations by outbrain