18 серпня 2012 р.

кам’яне серце

До цієї листівки дуже цікава історія...

ЇЇ попросили мене зробити для старшої доньки нашого пастора - Брії. І на ній мав бути камінь в формі серця ;). Отже на черговій прогулянці поки діти грались , катались я заглядалась на каміння ;), вибрала кілька, і один з них мій чоловік трішки підточив, а я полакувала - і ось серце ;)

 Я не знаю, що означає для них цей камінь, але в Біблії є такі вірші: "І дам вам нове серце, і нового духа дам у ваше нутро, і викину камінне серце з вашого тіла, і дам вам серце з плоті. І духа Свого дам Я до вашого нутра, і зроблю я те, що уставами Моїми будете ходити, а постанови Мої стерегти та виконувати" (книга пророка Єзекіїля 36 розділ, 26-27 вірші)
Без Бога та його втручання наше серце немов з каменю - не здатне до життя, не здатне до змін...

Але це ще не вся історія ;)
Поки я щось роблю, часто про щось думаю, до того ж думки пролітають всілякі, поки на якійсь з них не зупиняюсь, і не роздумую глибше...
Цю листівку я НЕ дарувала донці пастора, я її просто зробила, а дарувала мама Брії. Проте на листівці є мій штамп, тому зрозуміло хто її робив ;). І ось після того як листівка була вже подарована, Брія подякувала мені за листівку;), хоча я вже отримала подяку від її мами! Мабуть вона дякувала і мамі ;). Але я подумала ось про що - в нашому житті трапляється дуже багато хороших речей, він самих звичних буденних, до надзвичайних, несподіваних, незаслужених. І частіше всього це відбувається за участі якихось людей, або через те, до чого ми особисто прикладаємо зусилля. Та є Той, Хто стоїть за тим всім хорошим у нашому житті, Хто любить нас, дбає про нас, проявляє милість до нас. Це Сам Господь Бог!
"Бог... дає всім, і життя, і дихання, і все." (дії святих апостолів 17 розділ, 25 вірш)
" Я - Господь, і нема вже нікого, нема іншого Бога, крім Мене. Я тебе підперізую, хоч ти не знаєш Мене, щоб дізналися зі сходу сонця і з заходу, що, крім Мене, немає нічого; Я - Господь, і нема вже нікого, Я, що світло формую та темність творю, чиню мир та недолю творю, Я - Господь, Який робить це все!" (книга пророка Ісаї 45 розділ, 5-7 вірші).

Отож зупинися на хвилинку і подумай про те, як багато дає тобі Господь, а найбільше - про Того, хто все дає - Господа Бога.

Він достойний нашої хвали! Йому Єдиному слава, честь і пошана - навіки! Амінь!

2 коментарі:

Ratings and Recommendations by outbrain