29 серпня 2012 р.

Бордо

Я продовжую приймати участь в проекті "Make the Color" і продовжую відставати ;), може сьогодні дожену?
 Але точно можу вам показати листівку в бордовому настрої ;)

Якщо попередні листівки були для дня народження, то ця в мене уявлялась тільки про любов: на весілля, річницю весілля чи просто так не знаю ;). В центрі квіточки (її більше року тому мені надіслала Ганна Ганжа) сердечко - символ того, що двоє стануть одним

 а тут два бордових сердечок з яких і стає це одне ;)
 як фон використала листочок з надрукованим текстом з 1 послання до Коринтян 13 розділу, 4-7 вірші - це колись Оля (Агрум) мені прислала, як і бордюрчик ;)
на цей раз всередині листівка в мене також не порожня ;)
Ось так в мене склалась бордова листівка ;)

4 коментарі:

  1. Дуууже класна! Особливо фон словом любов виштампуваний сподобався - так оригінально)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Мар’янко! мені там місце пусте було і нічого туди не підходило, а от "любов" туди вписалась ідеально
      P.S.: добре що є такі чудові штампи ;)

      Видалити
  2. Стильно получилось! Сдержанно! Все таки бордо-благородный цвет)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain