31 серпня 2011 р.

Фіолетовий настрій

В суботу я була на весіллі у своєї хорошої подруги Іри...
Це був чудовий сонячний день, радісний день!
Я зробила для Іри в подарунок альбом, хоча й не повністю з нуля, він мені дуже подобався. Але щойно виявила, що в мене  нема фотографій ;((((((. Я була впевнена, що зробила і дуже хотіла показати його вам... Може ще вдасться зробити якось фотографію собі на пам’ять...
А ще я вирішила, що є достойна причина, щоб спробувати зробити квіти з цукерок. Давно хотіла спробувати, а тут було натхнення, фіолетове...
Купила відповідні цукерки і почала творити. Скажу вам це захоплюючий процес, квіти це ж така краса!!!

Я вже писала якось, що мій фотоапарат спотворює фіолетовий колір ;(, тому фото трішки відрізняється від реальності

 а ще фото я робила вночі, тому щей освітлення дало всій відбиток


для виготовлення букету використала, цукерки, сухі квіти, штучні квіти, штучну травичку
 Я навіть не впевнена що в мене за квіти вийшли
Зробити фото букету вранці я немала часу, але мене з ним чоловік встиг сфотографувати
Забула сказати, вінчання відбувалось на природі, і через це проповідь звучала ще більш могутньо, переконливо та велично, відкриваючи Славу Творця
Сподіваюсь, що вона буде звучати в серцях молодят завжди!

Хочу прийняти участь в проекті  "Долой долгостой"
 Якщо можна букет включити в цей проект, якщо ні, то я не ображусь ;)
Крім того, хочу доробити поличку для своїх матеріалів та творів, зробити з нуля блокнот, коробочку чи лоток для паперу 30*30, а то мені його ніде складати, і ще одну коробочку, може ще щось придумаю. Сподіваюсь, що знайду час щоб зробити все заплановане :)


5 коментарів:

  1. Очень красивый и Достойный букет получился!!!Я всё присматриваюсь, но пока не решилась сама попробовать!
    Букетик СУПЕР!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Марина. Я тебе розумію наважитись не просто, але потім важко відірватись від процесу ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Валя, букет шикарный!
    Спасибо за участие в проекте "Долой долгострой!" блога HappyCrafting!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую! Я вже обдумую нові роботи :)

    ВідповістиВидалити
  5. Який гарний букетик! Ти молодець :)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain