9 серпня 2011 р.

Коробочка для чаю

Напавно всі жінки люблять, щоб все було гарно і навіть чай щоб лежав не просто, а також гарно. І от я вирішила зробити коробочку для чаю Greenfield, а може туди влізе ще й інший чай, не знаю, не пробувала.
За основу я взяла коробочку з цього чаю, обклеєла картоном, оскільки вона була дуже тоненька, ну і звісно задекорувала

квіточку робила з стрічок

листочок, який я використала для основи, з набору паперу K&Company
 а це вигляд зверху, практично така ж квіточка
а так коробочка виглядає без кришки
Тож тепре, як каже мій чоловік, модний чай буде лежати в модній коробочці ;)
Хочу прийняти участь в завданні від АртКлубу -  Shabby Chic (до 20.08)
від блогу "Скрап Магия" задание "Свободное творчество"

7 коментарів:

  1. Коробочка для чая очень полезная штука!Правда хотелось бы видеть больше элементов от шебби-шика в ней...Но все равно спасибо!
    АртКлуб

    ВідповістиВидалити
  2. гарна коробочка і ніжна )) з такої чай будете пити набагато частіше )))

    ВідповістиВидалити
  3. Впевнена, що такий чай набагато приємніше пити.. десь у мене стоїть упаковочка від Greenfield - піду пошукаю! ))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую дівчата за відгуки :))). Але я ще вагаюсь залишити її собі чи подарувати комусь :))) В крайньому випадку мона зробити собі щеодну :)

    ВідповістиВидалити
  5. Хі-хі, а мені, виявляється, повезло, бо ти вирішила її подарувати ))) Дякую!

    ВідповістиВидалити
  6. Приятного чаепития! Спасибо за свободное творчество со ScrapMagia! :)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain