19 серпня 2011 р.

Кажуть, що все нове - добре забуте старе...

В мене діти кудись заникали шнур від фотоапарата, тому скинути останні роботи на комп’ютер я не змогла, проте я натрапила на фото робіт, які я вам ще не показувала. Вирішила їх викласти

Цю рамочку я дарувала ще взимку на день народження своїй першій куратору Валі в МІДі. Я спочатку думала якось задекорувати її, але потім вирішила не робити зайвого
До рамочки я додала ось таку листівку
Так як у Валі улюблений колір небесно-голубий, намагалась зробити листівку "легкою" та "небесною".
А ще от такий маленький магнітик на холодильник, я подарувала дружині нашого пастора на день закоханих
Ось такі в мене новини...
А ще сьогодні останній день коли ви можете записатись на мою цукерочку, якщо вас цікавлять цукерки ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain