10 серпня 2011 р.

Візитниця!

Вирішила я задекорувати візитницю. Я вже писала, що останнім часом мені частіше всього хочеться робити в чорно-білих тонах, але на цей раз я вирішила звеселити роботу червоними трояндами. Ось результат
а так вона виглядає без спалаху
 ці прекрасні ромашки я купила в скрап-закупці у Лени
 на звороті я вирішила не просто поставити штамп, а також трохи пофантазувала
ще я останнім часом часто вагаюсь залишати собі свій витвір чи комось дарувати, але після довгих роздумів вирішила таки подарувати
Хочу прийняти участь в завданнях блогів:
«Бантик»  «Красное, белое, черное». (до 19.08), його спонсором є магазин «Штампи з любов’ю…».

2 коментарі:

  1. Дуже гарно! Вийшов такий собі ніжно-діловий стиль!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Алло! Я намагаласьне відійти від ділового стилю, адже це візитниця

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain