30 грудня 2020 р.

Бог - моє світло

 Прошу познайомитись - новий член нашої сім'ї - Елеонора. Сьогодні їй місяць 😊


Хто мене знає давно, знає, що вагітність і пологи, для нас це не просто. Це велике благословіння від Господа, що в  нас є діти!!! Діти - завжди дар від Бога, але в нашому випадку особливий. Я не буду описувати всі медичні проблеми і аспекти, не переживайте 😊. Відколи в нас чудом народилась жива і здорова Маріанна, чоловік і діти постійно переконували, що нам треба подумати про наступну дитину. Але ж я розуміла, що мій організм може вбити цю дитину. Справа в тому, що у мене 1 група крові, а у чоловіка 4. Тому у наших дітей може бути або 2, або 3. Через це дитина для мого організму " чужий", якого треба позбутися... Але ось після довгих років переживань, переконань, ми таки наважились...  Ви знаєте, що останні 5 років я працюю сімейним лікарем. Я люблю свою професію, люблю допомагати людям, але ця робота м'яко кажучи непроста. Ще перед вагітністю я була виснажена, бо не можу не переживати за пацієнтів, як за своїх, стурбована, бо не в силах приділяти сім'ї достаньо часу та уваги, заклопотана матеріальними справами... Відразу як ми дізнались, що в нас буде ще одна дитинка, моє серце наповнив Божий мир: "І мир Божий, що вищий від усякого розуму, хай береже серця ваші та ваші думки́ у Христі Ісусі." (Послання до филип'ян 4 розділ, 7 вірш). Бо у фізчиному світі, наче мало що змінилось, а от в серці стало добре і спокійно...

Ще напочатку вагітності в мене була загроза викидня і я вже готова була прийняти втрату дитини, проте Бог проявив Свою милість і зберіг вагітність. Правда мені довелось пролежатт в лікарні 46 днів, з лікарняною їжею, під час карантину (з відділення не відпускали навіть в аптеку), але за цей час Бог відповів на основні питання, які були в мене щодо вагітності. Бо " знаємо, що тим, хто любить Бога, хто покликаний Його постановою, усе допомагає на добре." (Послання до Римлян 8 розділ, 28 вірш)

Попереднього разу мій організм почав активно воювати з дитиною після 30 тижнів. Я не відчувала ніякого дискомфорту, і ми виявили це чисто випадково. ( Звичайно це не випадковість. Це Боже ведення мого життя, бо Господь бажав зберегти життя Маріанні. І зараз кожен раз коли я чую її сміх, я вдячна Богу за це чудо, яке щодня присутнє в нашому житті).

Господь благословив нас хорошим лікарем, він не знав відповідей на всі питання, але знав тих, хто може дати відповіді на ці запитання. Нажаль, нічого зробити, щоб моя вагітність протікала без ускладнень ми не могли. Не існує таких методів. Це міг зробити тільки Творець Всесвіту. Проте я вийшла з лікарні з чітким планом дій, щоб ми могли вчасно виявити небезпеку для життя дитини. І нам залишалось спостерігати і просити Бога, щоб цей момент або не настав, або настав  якомогв пізніше...

"Я надію на милість Твою поклада́ю, моє серце радіє спасі́нням Твоїм! (Псалом 12, вірш 6а)

І ось моя вагітність благополучно добігала до кінця, але залишалось пережити, ще одне випробування операцію кесаревого розтину. Проте я знала, що Господь і зараз буде зі мною.  "Господь моє світло й спасі́ння моє, — кого бу́ду боятись? Господь — то тверди́ня мого життя, — кого буду ляка́тись?" (Псалом 26, 1 вірш). 

І заєте що? Операція пройшла прекрасно, з донечкою все гаразд, Алілуя!

І от ми думаємо як назвати донечку, ми хотіли її перше побачити, а тоді вибирати ім'я, хоча деякі варіанти обговорювали до її народження. І тут мій чоловік сказав що ім'я має мати значення пов'язане зі світлом. І я відразу згадала, що 1 Ів. 1:5: "А це звістка, що ми її чули від Нього і звіщаємо вам: Бог є світло, і немає в Нім жа́дної те́мряви!" (1 послання Івана, 1 розділ, 5 вірш). А потім згадала, що є таке ім'я, яке з єврейського означає "Бог - моє світло" - Елеонора. 

Моє найбільше бажання,щоб це маленька дівчинка йшла за Господом і несла Його світло для людей

"І зно́ву Ісус промовляв до них, кажучи: „Я Світло для світу. Хто йде вслід за Мною, не бу́де ходити у те́мряві той, але́ матиме світло життя“ (Євангелія від Іванв 8 розділ, 12 вірш)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain