4 січня 2024 р.

Подяка Господу

 Привітик! Не знаю чи хтось тут буває. Але вирішила однак написати сюди свій новий вірш. Буде важкі події трапляються в нас щодня. Дуже багато загинуло хороших людей, маленьких дітей. Біль і сум переповнює серце... Але Бог щодня продовжує Свою милість, робить великі чудеса, дарує незаслужені благословіння. Звісно я прошу Бога, щоб Він допоміг закінчити цю війну, щоб він захистив та укріпив наших воїнів, щоб зберіг мирних жителів, щоб вигнав загарбників назавжди з нашої землі... Але також хочу подякувати Йому за все, що Він робить для мене, моєї сім'ї, моїх рідних, друзів, моєї країни.

Тобі, Боже, вдячна за кожен світанок

Що звично приходить в моєму житті

І в сонця промінні зникає серпанок

І все прокидається в новому дні


Життя Ти наповнюєш Своїм плеканням

Терпляче та ніжно скеровуєш Ти

І хоч зустрічаються біль та страждання

Завжди допоможеш тягар Ти нести


В Тобі кожен день мій є повний надії

В Тобі маю спокій і мир мій в Тобі

Ти знаєш мій шлях і скеровуєш дії

Стираєш всі сльози і зцілюєш Ти


І в цей день святковий приходжу до Тебе

Бо Ти є Творець наш, в Тобі лиш життя

Приношу подяку, та прошу від Тебе

Щоб Ти дав нам мир, волю і майбуття


Ти бачиш наш біль і щоденні страждання

Ти бачиш розруху і хаос від зла

І того, хто душу віддав без вагання

Хто в холоді й скруті уже знемага


Прошу я, благаю, Тебе, Добрий Боже

Господь, бо це можеш зробити лиш Ти,

Спини, Ти шахеди, ракети ворожі

Розруш їхній задум і нас захисти


Утіш кожне серце, що втрати зазнало

Розраду даруй, Боже, волю зміцни

Дай сили піднятися тим, хто страждали

І нову надію даруй в новім дні


Ти чуєш благання, Ти знаєш печалі

Ти бачиш страждання, і кожну сльозу

Ти був із людьми на херсонській вокзалі,

Є поруч з солдатом, що стоїть на нулі


Я знаю, що прийде нам поміч від Тебе

Я вірю, що буде в нас повно чудес

За все я подяку приношу до Тебе

Хай слава лунає Тобі до небес

1.01.2024 В.Березний



P.S.: Наша Елеонора, яка дуже любить світло ;)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain