7 грудня 2015 р.

Ку-ку

Всім привіт!
Цього разу я не трошки а всерйоз випала з блогожиття. Справа в тому, що в моєму житті з'явилась робота ;). Моя семирічна декретна відпустка підходила до завершення ;), а і треба було щось вирішувати зі своєю професійною діяльністю Впринципі я не мала нічого проти того, щоб і далі присвячувати більшість свого часу сім'ї та дітям, проте за професією я лікар, а це означає, що в мене обмежений час, щоб зберегти свою професію - що 5 років необхідно проходити перекваліфікацію. І поки я думала шукати тут роботу чи ні, якщо так то ким і де працювати, робота сама знайшла мене - мені зателефонувала роботу сімейним лікарем в сусідньому селі головний лікар районної лікарні. І я погодилась... Потім було очікування курсів, піврічні курси і ось на сьогодні я вже працюю сімейним лікарем в сільській амбулаторії ;).
Скрап зі свого життя я не викинула, зараз в мене дуже мало часу, але я сподіваюсь що в цьому році ще буде не одна нагода потворити
Щоб мій пост не був геть сухим покажу вам дві цікаві фотографії. Перша це картина в Львівській дитячі бібліотеці де ми побували вкінці літа
Як вам така творчість?
А ця зроблена на юбілеї мого батька, цього літа йому виповнилось 75!
А як вам мої дітлахи? Виросли за час моєї відсутності?
Сподіваюсь що скоро зустрінемось тут знову...

6 коментарів:

  1. Привіт, Валю!!! А я аж не повірила своїм очам, що це ти пишеш. Дуже рада тебе чути а то щось зовсім сумно і тихо стало в блогері! Я тебе цілком розумію - теж потрохи працюю а на скрап щось нема ні сил, ні часу...
    А малеча так виросла! Найменша це твоя копія!

    ВідповістиВидалити
  2. Як приємно Тебе знову читати!! Дітлашки вже такі дорослі.
    Коли таким чином знаходиться робота, я завжди кажу, що то Бог її знайшов. Нехай Тобі гарно працюється!!
    Татові многая літа!

    ВідповістиВидалити
  3. привіт!!! як же рада тебе бачити! я хоч і не працюю ще, але на блогер часу і сил нема зовсім(
    Нехай робота приносить лише радість! А ще краще, хай у тебе не буде її небагато))) в тому розумінні, що нехай всі будуть здорові!
    Малята дуууже повиростали! Назарчик такий вже дорослий! Дівчатка такі красунечки!

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain