5 січня 2012 р.

Приємні моменти!

Цей рік розповчався для мене чудово! В колі церковної сім'ї, прославляючи Бога! Не буває кращого початку року!
Я дуже люблю цю пору року! Незважаючи на відсутність снігу, настій в мене радісний і піднесений, цілий день хочеться прославляти Бога... А ще дарувати любов, тепло і радість іншим... А між тим Бог радує мене через інших людей, які вирішують подарувати щось мені ;).
Одним з таких несподіваних і надзвичайно приємних моментів, був коли вранці моя поштарка принесла мені конверт від... Мар'янки. Яка ж там була неймовірно красива листівка! Вірете мені? А я вам ще й покажу її;)

Я вкотре переконалась, що фото це ніщо в порівнянні з дійсністю! Вона прекрасна, ніжна, святкова, витончена, довершена. А які приємні, теплі та сповненні слова в середину. В такі моменти моє серце сповнюється радості та вдячності для цієї людини, але ще більше для Бога, який надихає людей на такі вчинки!
Дякую, Мар'янко! Мені дуже приємно! Рада, що ми з тобою познайомились, хоч поки що тільки віртуально!

Але це не єдине, що радувало мене в цьому році ;).
Ще я отримала надзвичайну АТС-ку від Юлі
разом з нею були подаруночки, але фото вийшло розмите, а я вже порозкладала все по різних місцях;). Дякую! Щаслива, що вона в мене!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain