5 січня 2012 р.

Нові вітальні

Я продовжую творити Різдвяні листівки, бо ще не наступило Різдво. І я буду мати нагоду їх подарувати друзям та близьким ;)

Ця така ніби простенька, але вже їде до чудової людини у подарунок ;). Для неї я використала відштамповку від Зірочки. І в мене виникло питання. Хтось розмальовує акварельними олівцями? Якими ви олівцями користуєтесь і як? Бо я спробувала інший штампик розмальвати, але водою в мене розмилась тільки фарба вфі штампу, не напис олівців. Буду дуже вдячна, якщо хтось поділиться досвідом!

А на цій листівці основним елементом є "мереживо". Це я гралась бархатною пудрою і блистівками;). Бачила, щось подібне в одному МК, але не зберегла собі посилання :(, зате збереглясь ідея в голові;). Дуже мені подобається результат!
Тут я використала папірчик і паусентію виграні у Лілюськи. Знову ж таки не холіла нагромаджувати листівку, бо все інше тільки додаток до "мережива"
А ця листівка знову маленька 10,5х8. Тут я використала ялиночку від Наталі, а основа, фон і зірочка також від Лілюськи. А ще мені дуже сподобалась ця листівка Наталі, і мені дуже захотілось наліпити і собі стразиків. Ця листівка вже подарована нашому другу і дуже йому сподобалась

4 коментарі:

  1. Валечко, листівки, як завжди!!! Мені дуже подобається поєднання червоного та зеленого.
    Щодо олівців, користуюсь такими http://www.skrepka.dp.ua/tovary-dlya-tvorchestva/karandashi-akvarelnye/13305.html
    дуже гарні, тільки 12 кольорів замало, купуй одразу 24

    ВідповістиВидалити
  2. Валюш, чудові листівочки в тебе вийшли!!
    рада що відштамповочки тобі пригодились ;)
    я малюю акварельними олівцями, все ок, водою розтушовую в кінці і беру її зоооовсім трошечки ))) але і штамп я роблю архівними чорнилами )це теж напевно дає своє ))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарні листівочки,гарно поєднанні кольори:)!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Свєта! Буду дивитись які в нас продаються;)
    Оксана, дякую! Я використала набагато більше твоїх відштамповок;), тільки от фотоапарату в мене не було на свята, тому сфоткала на телефон, а там камера погана, ще не знаю чи буде нормальна фотка... При нагоді сяду експерементувати;)
    Дякую, Ліля!

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain