5 січня 2012 р.

Відголос минулого року

Не знаю яким був для вас минулий рік, але в мене він був хорошим! Звичайно, були неприємні і сумні моменти, але приємних, добрих і радісних було набагато більше!  Один з сумних моментів - це те, що багато чого я так і не зробила в минулому році :(. І от щоб зменшити кількість хвостів з минулого року, хочу вам показати 3 міні-відкритки ;)

Це дуже малесенькі листівочки, розміром 7,5х5 см
 тому більшість прикрас були занадто великими, щоб їх сюди додавати:)
Створювала я ці листівочки, щоб привітати друзів з Новим Роком та Різдвом. А друзів у мене багато! Тому захотілось випустити якусь серію листівок. А ще я купила собі новорічний набір паперу TGC і там були такі малесенькі різдвяні малюночки, тому мені захотілось зробити малесенькі листівочки ;)
Ось такі три малечі, приготовлені мною для дорогих мені людей;)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain