8 вересня 2011 р.

Пожовкле листя

Мені дуже подобається гуляти по осінньому лісі/парку, і шарудіти ногами в пожовклому листі. Це просто надзвичайно...
З думкою про це в мене народилась ось така листівка

Цей великий кленовий листочок декупажний, коли я його приклеїла до паперу і вирізала він сам скрутився, остільки, ще не достатньо висох, але це було саме те що мені потрібно
 а маленькі листочки надироколені , вони такі класні
А приготувала я цю листівку для подруги, яка також любить пожовкле листя...

5 коментарів:

  1. Очень по-осеннему получилось! Я тоже люблю листву и такие дыроколы (в смысле с листвой).

    ВідповістиВидалити
  2. кльво вийшло!!! нагадує про таку теплу і сонячну осінь ))) і я люблю шарудіти пожовклим листям )) скоро і в нашому сихівському лісочку буде така краса і купа білочок )))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, дівчата, рада що в цьому ми також з вами однодумці ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Абалдєть))))то справжній листочок ти приклеїла по принципу декупажу?візьму на замітку)))

    ВідповістиВидалити
  5. Цей листочок вирізаний з серветочки, я її купила в магазинчику, що на Пекарській, я тільки трішки затонувала червоним краї і зворотню сторону, щоб не було помітно, що він білий. Але якщо не придивлятись він виглядає як справжній

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain