10 вересня 2011 р.

Спадщина

Сьогодні хочу показати вам сторінку, робила я її для свекрухи, в неї скоро день народження. В молодості вона була дуже красивою, та й зараз вона гарно виглядає, але в мене вдома є тільки її старі фотографії - зараз вона фотографуватись не любить. От я вирішила спробувати для себе Heritage.
Не знаю наскільки це мені вдалось, судіть самі

Для сторінки я використала старе мамине мереживо, не знаю якої воно давності. А ще мені нещодавно подарувала жінка брата пару кусочків старих пожовклих радянських шпалер, на них ще номери є. Це їхня зворотня сторона, але вона мені подобається більше



А це сам фотографія свекрухи, навіть не знаю скільки їй тут, але по моєму це ще до народження мого чоловіка. При нагоді запитаю.
Ну що скажете?
Хочу спробувати  прийняти участь в завданні від Клубу Скрап-Хобі -  Стиль Августа "Наследие" (Heritage) (до 10.09)
Робила по їхньому скетчу, тільки я його повернула вправо
З нетерпінням чекаю ваших відгуків

4 коментарі:

  1. Очень понравилась страница! несомненно удалась! Спасибо за участие в задании клуба "Скрап-хобби"

    ВідповістиВидалити
  2. This is lovely, thanks for sharing!
    Thanks for visiting the pixie blog and for the shout out for Pixie, good luck!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую! Я рада, що в мене вдалось це :)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain