4 вересня 2011 р.

Хтось робив більшу листівку?

Найбільша листівка яку я коли-небудь робила була формату А3, а точніше це був листок А2 зігнутий навпіл, тобто 30х40 см. Вона мала бути такою великою, щоб туди могло написати побажання чим більше людей.
Тобто було дуже багато площі яку потрібно було якось заповнити. Все ускладнювало те, що ця листівка ще й для чоловіка.  Для мене це завжди важко, а тут ще й розмір...
Я дуже довго думала що з цією площею робити і ось результат

цей темно синій листок - бархатний папір, листок А4 формату ;)
в центр вирішила помістити логотип нашої церкви (чоловік викривив його під сувій), на фото не видно, але він видрукуваний на золотому папері. Обрамлений він пухнастим дротиком (скільки я тоді намучилась, щоб його приклеєти). Ну і по бокам стрічки, дирокольні ангелики і конфеті-нотки.
Цю листівку я робила весною минулого року, тому в мене було мінімум матеріалів - не мала ні штампів, ні нормального клею, зараз напевно набагато простіше було б справитись, хоча думаю і зараз було б не просто наважитись на таку масштабну роботу

5 коментарів:

  1. Очень интересно сделала! И дырокольные ангелы очень к месту!

    ВідповістиВидалити
  2. Дааа, розмір відкритки вражає !!!!Задумка така цікава і ти чудово справилася з цим завданням !

    ВідповістиВидалити
  3. нічого собі розмір!!!!! ти чудово справилась з поставленим завданням!!! вийшло дійсно кльово )))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую дівчата, дуже приємно читати ваші відгуки!!!

    ВідповістиВидалити
  5. размр потрясный.....очень интересно оформлен свиток

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain