2 квітня 2013 р.

ще одна купа подарунків

За цей період в мене зібралось багато подарунків від моїх друзів, тому хочу подякувати їм за щедрість, любов та увагу до мене! Дуже рада що ви в мене є!

Вікуся проводила розпродаж своїх матеріалів, я собі вибрала дірокол і набір штампів, та запитувалась у Віки чи є в неї які-небуть штампи християнської тематики, бо це то на що точно готова тратити гроші ;). Виявилось, що вони в неї не просто є - Вікуся мені їх подарувала!
Оце зліва ті, що я купила, а справа ті, що Вікуся подарувала - досі страшенно тішусь - я наче якусь цукерку виграла ;). Ще раз дякую, тобі за доброту та щедрість!


Ще я ходила зі своїми малюками до Наталі в гості, ми дуже добре провели час, діти грались з Наталіними дітьми, та випросили собі подарунки ;), ми гарно поспілкувались, навіть поїли;). Наталя спекла смачнющий пиріг, правда мої діти нічого в тому не тямлять, тому за ними доїдала я, якби в Маріанни в той день не було алергічної висипки, мені б було важко зупинитись- такий він був смачний ;). Ну і звичайно я не вийшла з порожніми руками від Наталі ;). Наталя подарувала мені прекрасні камеї, пташечку, тканиннй скотч, а ще дала можливість скористатись її діроколами та штампами.
Пам’ятаю, колись приймала участь в цукерці де виграшем було 100 метеликів, це була мрія, а не цукерка;), а тепер я у Наталі надироколила собі значно більше ;). Ще трішки поштампувала, її чудовими штампами.
Наталюся, ще раз дякую за хороший день і за все інше!
Якщо хочеш скористатись моїми штампами пиши - з радістю позичу ;)

ще я отримала міні-цукерку від Олі, тут було багато різних корисних дрібничок
все було добре запаковано, але нажаль камеї та рамочки поламались в дорозі, особливо одна з них :(. Та я їх і так збираюсь використати ;). Дякую, ще раз за подарунок!

Ще один подарунок я отримала від Оленки ;)
ось такий чудовий пакуночок, в якому сховалась надзвичайна АТСка
такий класний фон у неї, а метелики наче пролітають мимо ;)
ну і звісно з АТСкою була купка подаруночків;). Дякую, Оленко з красу!

ну і останній подаруночок від моєї подруги Олесі. Вона не займається скрапом, але є цінителем ручної праці. І вона подарувала мені таку заготовочку для блокнота ;)
Дякую Оленка! Чекаю в гості ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain