1 квітня 2013 р.

три питання

Поки мене тут не було отримала Естафету від Наталі та Альбіни. Дякую вам за запитання!
Умови:
Естафета передається трьом рукодільницям, які публікують пост про проект з картинкою у себе в блозі та відповідають на три питання, які поставив ведучий. Таким чином вони самі стають ведучим і передають естафету іншим трьом рукодільницям і дають свої питання, відповіді на які хотіли б почути.
І попереджають вибраних рукодільниць про свої питання.
Отже питання від Наталі:
1. Як ваші рідні/близькі ставляться до вашого хобі і як реагують на ваші нові скрап-покупки?
моя сім’я приймає активну участь в скрапі: чоловік своєю критикою (конструктивною), коли я не впевнена в роботі несу її до чоловіка для одобрення, і він часто щось змінює в композиції ;), ну а діти помагають перебирати матеріали, дироколити, одна Маріанна поки що просто спостерігає за процесом ;).
Інші родичі не висловлюють свого відношення до мого хобі ;).
На покупки переважно ніяк не реагують, деколи тішаться разом зі мною ;). Але крім моєї сім’ї ніхто не знає скільки я витрачаю на скрап ;)))

2. Скільки часу ви приділяєте скрапу і чи це хобі не заважає вам в повсякденному житті?
багато! це може бути і кілька годин на день чи весь вільний час, хоча найчастіше години дві після того як покладу всіх дітей спати. Але бувають такі дні, навіть тижні, коли немає взагалі часу добратись до втілення в життя моїх ідей.
Переважно хоббі не заважає мені в повсякденному житті.

3. Який ваш улюблений стиль в скрапі?
навіть не знаю, мабуть чисто і просто, вінтаж... Хоча точно сказати важко, бо переважно творю все, що мені захочеться з того, що маю не заморочуючись на техніках, правилах та стилях ;) . Я просто роблю, а потім в процесі деколи виникає бажання підігнати роботу під якийсь стиль;)

І від Альбіни:
1. Що вас надихає на створення конкретної роботи(людина, яка має це отримати, скетч, палітра, бажання попасти в ТОП чи ще щось)?
По різному буває, найбільше люблю робити щось для конкретної людини знаючи її конкретні вподобання, певну тему роботи. Ще часто натхнення виникає коли перебираю матеріали і натрапляю на щось цікаве. Зазвичай в мене в голові безліч ідей, от би ще мати можливість втілювати їх у життя - зазвичай бракує часу, рідше матеріалів ;)

2. В яких стилях більше подобається творити?
найбільше мені подобається творити! Бо цей процес завжди мені нагадує про Бога, який створив мене і все що навколо мене! Тому для мене важливіше не стиль роботи, а суть - люблю роботи з глибоким змістом, коли кожен елемент має своє значення і цінність для того, кому призначений мій витвір;)

3. Які маєте ще захоплення крім улюбленого скрапу?
крім скрапу люблю в’язати гачком, деколи спицями, також інколи складаю вірші(раніше це було частіше), люблю співати (особливо коли щось готую), деколи берусь за декупаж, виготовлення прикрас та біжутерії, також намагаюсь освоїти шиття на швейній машинці, все думаю про те щоб взятись за вишивку і т.д.

Сподіваюсь вам цікаво було читати мої відповіді ;)

Хочу передати естафету:

Ось мої запитання:
1. Як і коли ви почали займатись скрапом чи іншою творчістю?
2. Яку цінність для вас має це захоплення і чи змогли б ви з завтрашнього дня не повернутись ніколи до нього? чому?
3. Чи готові ви поділитись з іншими своїми навиками та вміннями безкоштовно? чому?

чекаю на ваші коментарі та відповіді ;)

Якщо придумаю, будуть ще три питання, для трьох майстринь ;)

13 коментарів:

  1. ".. найбільше люблю робити щось для конкретної людини знаючи її конкретні вподобання, певну тему роботи" - я так само люблю)))) Хоча, інколи щось складається саме собою... ;)

    ВідповістиВидалити
  2. цікаво дізнатись про тебе більше))
    Твоя родина-твій скарб.І дуже добре,що вони тобі помагають в скрапі))
    Дякую за запитання!

    ВідповістиВидалити
  3. дякую за відповіді! цікаво було почитати:)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за відповіді!
    В мене деколи і родина не знає скільки я витрачаю :) А взагалі в нас дуже подібні відповіді ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Гарне інтерв'ю вийшло!! Приймаю естафету та іду думати над відповідями.. а особливо над запитаннями)) Дякую!

    ВідповістиВидалити
  6. Класно, дуже цікаво було почитати!!
    Дякую за АТС-ку, я вже її отримала! Свою ще не надіслала, але вже Пасху відсвяткували, то нарешті помалу розслабляємося. Буду борги висилати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. УРА!!!! Рада, що вона не пропала ;), буду чекати від тебе ;)

      Видалити
  7. Приймаю запитання, але відповіді напишу до кінця тижня)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain