20 березня 2013 р.

рулетик

майже кілька днів мого чоловіка не було вдома, тому якось не виходило щось творити, але сьогодні сподіваюсь мені вдасться викроїти час для творчості;)
А поки що покажу вам рулетик
Я його робила з того що було в хаті, без будь яких рецептів, бо досвіду приготування таких страв, просто найшло натхнення ;). результат мені сподобався і всій сім’ї також ;)
треба ще щось таке смачненьке придумати ;)

ще згадала, що не показала вам подаруночок, який отримала від Наталі, коли вручала їй карамельку;)
 вирубки і відріз чудової тканинки;)
А ще на 8 березня отримала ось таку чудову листівочку
 можливо вона на ваш погляд простенька, але мені вона подобається, тим більш, що зроблена з любов’ю для мене ;)

5 коментарів:

  1. ммм апетитненько)
    гарна листівочка!

    ВідповістиВидалити
  2. Мм, як смачно виглядаэ рулетик, можна рецепт? I вiтаю з подаруночками)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Любця! все просто: підсмажила цибульки з морквою, додала туди подрібнене зварене куряче філе, взяла слоєне тісто (я лінюх, тому ще ніразу не готувала його сама ;), розкрутила його, розклала на тісто начинку майже по всій площі (крім країв), зкрутила, змастила жовтком і в духовку

      Видалити
  3. О, суперовий рулетик! Я дуже люблю такі всякі штуки, але моя малеча не їсть.

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain