16 березня 2013 р.

листівки

діти вже сплять, комп’ютер вільний, можу показати, що я робила за цей час ;)
отже перша з моїми улюбленими бджілками
 все таке потерте, порване, затоноване та зістарене в каві ;)
 ця така насичена інформацією про життя, любов та радість ;)
троянда знову ж таки побувала в каві ;)
 весела дитяча листівка;)
 а ось ця найбільше сподобалась моєму чоловікові ;). метелик покритий глоссі, "плівка" від Тані
 ці чотири листівки я зробила за один день - ото мене тоді пробило і діти дали можливість ;), а потім процес сповільнився
 люблю ці ромбики ;), вони будуть для молодят
 цього разу не обійшлось без гарячого тиснення
 і знову трішки кави - серветочка та квіточки
 коли Моя Аріна побачила, як вони сохнуть, то запитала : " мама, а чоло це твої речі в татовій каві?"
 гітара - якщо ще хтось не знає мій чоловік грає на гітарі, так люблю слухати! а ще коли він при цьому щось співає...
але найкраще - славити разом Господа!
 і остання про молитву, вона досить лаконічна, як в більшості і мої молитви. Бог Вседержитель, Премудрий Господь! Що я можу розповісти Йому? Він й так знає все. Про що я можу Його попросити? Він й так дав мені найцінніше! Можу хіба що невпинно дякувати Йому за все!
її я робила з думкою про завдання від нового християнського рукодільного блогу
Там зараз стартувало перше завдання "Молюсь о тебе"
але в саме завдання я не додаюсь, оскільки не можу виконати практичної частини завдання

6 коментарів:

  1. Молодець! Стільки багато робіт, і усі такі цікаві! Я теж спочатку бджілок вподобала, потім серветочки з татової кави))), а коли прочитала про ромби (я ж бо їх не помітила на листівці!) - то весільна стала моєю фавориткою! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!вони просто всі різні, тому то й важко вибрати ;), а можна і не вибирати ;)

      Видалити
  2. Нуууу,Валю,скажу тобі,що тут краса ,просто невпинно ллється з екрану)))Мені із бджілкою дуже-дуже сподобалась))З гітарою ,око питягує та картинка!І дуже сподобалось ЯК ти написала про те,що любиш слухати як грає твій чоловік...така любов поміж рядків блиснула!!!А остання...просто і невимовно тепло від тієї листівки)Дякую тобі за красу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Наталю! Мені бджілки також подобаються, я на них потратила купу часу, але результатом задоволена ;). А чоловіка люблю безмежно, аж дивно самій деколи;). Рада, що мої листівки тебе зігріли :)

      Видалити
  3. Ого,стільки їх багато й вони такі різноманітні....всі гарні!

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain