13 лютого 2013 р.

Безсердечна

Вчора трошки творила ;), і вийшла в мене ось така валентинка

Квіточки як і в минулій листівочки мої. Так цікаво виходить, я замовляла той дірокол, думаючи що це просто коло (не уважно прочитала), а тепер так тішусь що купила саме його ;). До речі, бордюр також в мене випадково ;) - мені Ленточка помилково замовила не той що я просила ;)
 бордюрчик посаджений на об’ємний скотч
 так мені сподобалось робити такі квіточки ;))))
Робила листівку спеціально для завдання від ЗДД "Безсердечна валентинка"

6 коментарів:

  1. нема нічого випадкового! ;)
    Цікаве кольорове рішення!

    ВідповістиВидалити
  2. листівка дуже цікава! така вишукано-елегантна!
    а що то за дірокол такий? квіти бомбезні получаються!!! а від бордюрчика я прибалділа)) вже майже весь, що ти мені подарувала використала) треба і собі такого діроколу прикупити:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дирокол ось такий - http://scrapbooking.com.ua/punch/hobby-and-you-punches/hobby-and-you-punch-25sm/hy-punch-110-109-scalloped-circle.html
      можу тобі трішки надироколити ;), треба якось зустріч спланувати, наприклад наступного тижня можу в будь-який день крім п’ятниці, бордючиків також дам надироколити;)

      Видалити
  3. Дуже цікаве рішення як для валентинки! А квіточки і справді фантастичні! Дякую від блогу ЗДД!

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain