15 квітня 2012 р.

Розіграш ;)

Недивуйтесь, що я в такий час пишу ;). Я сьогодні з дітьми в дома - ми хворіємо:(. Але я знаю, що Божий план для мене досконалий, тому зосвім не сумую через те, що в таке свято не можу бути ні в церкві, ні в гості до когось зайти. 

Але я можу провести розіграш цукерки і поспілкуватись з вами;).

Отже цукерку отримає...
Tata25 - Танюша вітаю!

Спасіння може отримати кожен, але нажаль я кожному не можу зробити такий же подарунок, проте вирішила розіграти ще 4 заохочуючі подаруночки
 це в нас Наталя - Nataly
 Це в нас Віка - :)) ...Вика
 Це Таня - Tayanushka
Та Іванка - Іванк@

Вітаю всіх! Чекаю ваших адрес! Львівські дівчата напишіть як і де вам буде краще зі мною зустрітись, але краще ближче до наступних вихідних, щоб я встигла одужати

12 коментарів:

  1. Валюшик, Христос воскрес!
    Обнимаю тебя моя хорошая.
    Дай Бог тебе и твоим деткам здоровья!
    Иисус любит тебя и конечно все Его намерения благие.
    И я приняла Его дар вечной жизни и сегодня приятный подарочек от тебя.
    Благодарю Бога и тебя!
    Спасибо за радости для нас!
    Я тебе позже напишу адрес, сейчас у меня проблема с компьютером.
    Целую, Вика.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Воістину воскрес! Дякую, Вікусь! Буду чекати адресу ;)

      Видалити
  2. Валентиночка,дуже дякую за подаруночок,дуже приємно.Бажаю Вам швидкого одужання!Івсього найкращого Вашій сім'і!
    Напмшу адресу сюди
    Рівненська обл.
    м.Дубно
    пр.Проіздний3/5
    Рабинюк Іванна
    35601

    ще раз дякую.Христос Воскрес!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Воістину воскрес! Дякую Іванка, як доберусь до пошти дам знати ;)

      Видалити
  3. Поздравляю победителя и всех счастливиц, которым достанутся подарочки от Валюши)))

    Валя, приглашаю на мою конфетку http://rukodom.blogspot.com/2012/04/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Наташ! Обьязательно загляну!

      Видалити
  4. Дякую!!! Так приємно. Бажаю Вашій родині здоров'я, миру, любові!
    Моя адреса
    м.Київ
    вул. Малиновського, 25Г, кв.106
    Скілева Тетяна
    04210

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю дівчата!!! А Таня ще мабуть і не бачила, я їй скажу :)))
    А ви виздоровлюйте пошвидже !!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ;), добре, що є друзі які можуть повідомляти приємні новини ;)

      Видалити
  6. Тільки приїхали від свекрухи а тут такий сюрприз. Ура!!!!11 Дякую! А про зустріч ми вже якось домовимось.

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain