7 квітня 2012 р.

те що вже було давно...

Давно я вам нічого не показувала, але трошки творила за цей час і поки немає нових робіт покажу вам давніші

ця малесенька листівочка виконує не тільки роль передачі слів, але і невеличкого подаруночка ;)
 вона має зав’язуватись на шнурочок інакше не буде триматись купи, бо там в середині...
 живе ось така парочка ;)
 а це листівка по шаблону від Зроби Сама (вони минулого року робили такі листівки)
 Я вперше крутила такі трояндочки - використала, кружечки, що вирізала з серединки вісімки ;)
 ось ця мені більше подобається, бо ці кольори для мене рідніші ;)
 А це моя малеча зі своїм букетиком ;). Про що вона задумалась?
але це не надовго ;)))))

2 коментарі:

  1. Яка гарна листівка-упаковка для подарунка - класно ти придумала! І розочок накрутила яких!!!
    Малеча кумедна :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Алінка! А з малими так весело - вони як щось зроблять або скажуть ;)))))))))

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain