1 лютого 2012 р.

Soli Deo honor at gloria

Ви знаєте латинь? Я колись вчила, дещо розумію досі;). 
Якщо ви часом не знаєте, то я вам скажу "Soli Deo Honor Et Gloria", означає - Єдиному Богу Честь і Слава! Прекрасні слова! 
Багато хто знає ці слова і навіть на латині ;)))) завдяки том, що у Львові є Домініканський собор (більше про нього можете прочитати тут). Саме його зображення я хотіла використати для магніту, який я зробила для однієї чудової людини, що є великим благословінням в моєму житті!

Тому що якраз ці дві фрази найбільше виражають те, що я думаю;). По-перше, це чудовий штамп від Грушечки з написом "Це таке благословіння, що ТИ є в моєму житті". І по-друге "Soli Deo honor at gloria!"  - бо для мене це не просто фраза! Хочу віддати Богу славу, за те, що він працює в моєму житті через таких чудових людей і таким прекрасним чином! І це моє побажання для цієї людини, для себе і для кожного - усвідомлювати, що Господь Бог наш - Єдиний істиний Бог! Йому належить вся слава! Без Нього ми ніхто і ніщо! І за кожну мить нашого життя нам слід віддати ВСЮ славу ЛИШЕ Йому!
Хочу, щоб в моєму житті все славило Його, і мої роботи також! Бо Нього я нічого не змогла б зробити!
Христос сказав: "Я Виноградина, ви галуззя! Хто в Мені перебуває, а Я в ньому, той рясно зароджує, бо без Мене нічого чинити не можете ви." (Євангелія від Івана 15 розділ, 5 вірш)

4 коментарі:

  1. чудова робота!
    але хіба на соборі пише "Soli Deo nor et gloria" чи "Soli Deo honor et gloria"? здається так:), але я можу і помилятись

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Наталя, що підправила мою безграмотність;). Я ще думала чому не звучить мені;)

      Видалити
  2. Гарна відкриточка і гарні слова :)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain