25 жовтня 2011 р.

Браслетик

Ось я нарешті добралась до інтернету, а мій ПІФ-подаруночок до Олі (Агрум). Тому можу його вам показати ;)

А зробила я для неї такий браслетик
А в додаток, ще й квіточку
а так вони виглядають разом в коробочці
 Так, як подарунок мав прийти приблизно на день народження Олі, я зробила подарункову коробочку з привітанням, до листівки руки в мене не дійшли...
Сподіваюсь, що тобі Оля все сподобалось... 
А ще сьогодні народилось принаймні двоє чудових майстринь Оля і Оксана
Вітаю вас дівчата! Це для вас ;)
Приємного завершення дня!

8 коментарів:

  1. Спасибо Валюшка! Очень приятно.

    ВідповістиВидалити
  2. Рада, що тобі сподобалось, Оля!
    Дякую Іринко!

    ВідповістиВидалити
  3. Валюш, дякую за привітання ;) дуже приємно )))
    а ПІФ подаруночок просто шикарний!!! мені дуже подобаються і кольои і виконання ;)
    МОлодчина!!

    ВідповістиВидалити
  4. ВАУ!Хотіла б я такий подарунище отримати)))Я млію від тих гачкованих квіточок,ти ж знаєш;)Я після твлого МК так і не сіла ні разу за цю справу...та й гачка не можу вдома відкопати....

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, дівчата! Рада, що ви є та ще й такі чудові ;)
    Наталя, думаю це не останній раз, ще навчишся!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень красиво! Я так не умею :)

    Нужно твое мнение. Загляни ко мне на вопросик, пожалуйста, если будет возможность :) http://handmade-by-joy.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain