5 жовтня 2011 р.

Чверть століття

Я до вас знову з листівочкою :). На цей раз листівка для мого молодшого брата. Йому нещодавно виповнилось 25 років. От я вирішила і для нього щось зробити... В моїй уяві чоловічі листівки повинні бути стриманими, без зайвих прикрас.Фотографія зроблена нашвидкуруч, освітлення там також було недуже, але так як листівки в мене вже немає, то інших не буде...

Все просто, з прикрас тільки один брадс. Я вам ще не розповідала? Мені одна подруга подарувала набір чудових штампів з арт-крамнички !!! І там з-поміж безлічі  красоти є ось такі цифри. А зтамп "з днем народження" ви впізнали - від Штампувальні.

Хочу прийняти участь відразу в двох завданнях Штампувальні (не знайшла я в них в правилах, що так не можна)
"Це твій день"

"Все геніальне - просто"
Сподіваюсь це нормально ??? Бо я не можу вибрати на яке з них викласти свою листівку...

3 коментарі:

  1. Валюш, чудово вийшло, стримано і справді по-чоловічому )))

    можеш реєструватись в двох завданнях ;) правилами не заборонено ;) головне щоб вони підходили до теми завдання)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, дівчата!
    Добре, що можна, а то я так довго сумнівалась додавати чи ні :)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain