25 червня 2011 р.

Весільні листівки

Щось в мене останнім часом нема ні бажання ні часу, вести всій блог, хоча творити в мене бажання ще трошки залишилось...
От вирішила нарешті викласти, що я за цей час натворила :)
Дочка нашого пастора попросила мене зробити листівку для своїх батьків на річницю весілля. Сказала, що весілля в них було в жовтому та білому кольорі і квіти - ромашки + троянди та гвоздики, а ще це 34 річниця весілля.
Я люблю жовтий і білий, тому було дуже приємно працювати в цих кольорах. А ще дуже люблю ромашки і саме білі троянди. Тому це замовлення було для мене просто чудовим

Так як ця листівка мала бути від всіх дочок пастора, то я зробила її досить великою, щоб кожна могла там написати вдосталь побажань:).
А також я символічно помістила на листівку 3 ромашки і 4 троянди, як 34 роки :)))

Хотіла потім зробити якусь листівку для пастора та його дружини в тих же кольорах, але  забракло часу, тому я подарувала їм ту що давно в мене  лежала та чекала своїх власників
Їм сподобались обидві, але звичайно перша більше, Лінзі сказала, що вона точно як їхнє весілля :). Слава Богу!

1 коментар:

Ratings and Recommendations by outbrain