23 червня 2011 р.

Нарешті!!!

Нарешті можу показати вам свій перший подарунок для ПІФочок, а саме Наталі! Подарунок я вже зробила давно, майже місяць тому, але віддала тільки вчора. Ми з нею ніяк не могли зустрітись. Дуже рада нашому знайомству!!! Правда не було часу що вдосталь поспілкуватись, але це тільки початок ...
Я довго думала, що ж подарувати, раніше я не приймала участі в цій грі. Але потім мені прийшла в голову думка про те, що зазвичай ми (скрапери), коли щось робимо, то це для когось - подарунок чи на продаж. А от потім свої багатства складати нікуди. Але це завжди потрібно, інакше діти все розтягнуть і шукай вітра в полі ( це принаймні в мене так стається). Тому я вирішила зробити ось таку коробочку-органайзер
Так як я нічого не випитала в Наталі про її вподобання оформляла по тому, що я сама здогадалась - Наталя любить соняшники, це легко помітити якщо просто подивитись її профіль :), ну а також зелений колір, а подумала, що вона просто не може не любити його, якщо любить соняхи, крім того зелений часто зустрічається в її роботах. Отже ось результат моїх роздумів


Вже після того як я все зробила, я виявила, що в Наталиному блозі є достатньо інформації про те, що вона любить. Не прогадала :).
Я не хотіла робити багато об'ємних прикрас, щоб при потребі не шкода було покласти щось зверху коробочки. Тому додала тільки декілька квіточок
А ще хотіла зробити листівку для Наталі, також з соняшниками, але потім вирішила, що для неї буде більше користі якщо це буде просто заготовка, яку можна використати по своєму бажанню
Ну звичайно я заповнила коробочку всякою всячиною, яка б могла знадобитись у творчості.
А саме головне що Наталі це сподобалось!!!

1 коментар:

  1. ТАК!!!!!!СПОДОБАЛОСЬ!
    Я вчора вже дещо використала з коробочки)))
    Валя,я також дуже рада нашому знайомству і думаю, що то початок))
    Найкласніше,що ми знайшли таку чудову річ,як блоги.Що займаємось кльовою справою-твоимо щось своїми руками і ділимось тим з людьми.Правда ж?
    Я зараз вся в ремонті,тому рідко в неті....комп вимикаємо і всі меблі тягаємо по хаті туди-сюди....тому рідко заглядаю...вибачай-тільки зараз прочитала цей пост і настрій піднявся зараз на 100%

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain