31 травня 2011 р.

Вікна моєї душі

Вчора натрапила на цікаве завдання "Окна моей души"  від "нарисуем - будем жить"(хоча як виявилось воно закінчилось на момент виконання мною роботи, але я рада, що на нього натра пила). Суть завдання в тому, щоб відобразити в колажі любої форми і розміру частинки своєї душі, свого серця - те, що вам подобається в даний момент; те, що для вас дороге, що приносить якісь спогади. Крім того мене дуже захопила робота Галі. Мені звичайно далеко до її майстерності, але вона надихнула мене на те, щоб показати те, що важливо для мене у своїй роботі.

В мене вийшов ось такий. Тут звичайно не все, що для мене важливе, але я намагалась максимально відобразити, важливі для мене речі. 

Найголовніше - це звичайно Христос, Його жертва за мої гріхи, благодать і милість, яку Він проявляє до мене кожен день...
Напис біля Хреста WWJD - What Would Jesus Do? - "Що б зробив Ісус?". Ця фраза допомагає мені зупинитись і подумати над тим, що я роблю та що є важливим в цей момент, що очікує від мене Господь
Наступний елемент - це вірш з Біблії - мій улюблений :). Для мене - це знову ж таки нагадування про саме цінне в моєму житті - прагнення до Бога, читання Його Слова. А по бокам перлинки, тому що кожен вірш з Біблії - це дорогоцінні перлини.

Метелик... він для мене має кілька значень. По-перше, це дивовижні Божі творіння, які чарують кожне око, навіть скраперів :) - не зустрічала ще тих кому б не подобались метелики  гу­сінь. Але є ще один символ - перетворення. Спочатку це була гусінь, яка мало в кого викликає захоплення - неприваблива комаха, що незграбно плазує по землі і часто викликає у нас відразу, проте потім вона перетворюєть­ся на чудове і граційне створіння, що пурхає в повітрі і милує око... Перетворення ії на метелика дійсно дивовижне і прекрасне. І це аналогія того які ми є без Христа, і ким ми стаємо, коли життя наповнюється Ним.
 Яблучко - це плоди. Плоди є у кожної людини. "По їхніх плодах ви пізнаєте їх" - каже Ісус Христос (Євангелія від Матвія 7:16). Хочу щоб мої плоди завжди плоди завжди відображали Христа!
Цей елемент також для мені має кілька значень - це моя сім’я, діти(їх у мене двоє), церква, друзі і просто спілкування
І останній - Made with love - також не простий символ. Тому що, в першу чергу це для мене нагадування, що Бог є Творець, зокрема Він створив мене і створював Він мене з любов’ю. Але крім того це і моя творчість - в те що я роблю, я також намагаюсь вкласти свою любов :)
А тут мій колаж висить - це якраз над монітором комп’ютера, тому в поле зору він буде попадати часто :)
Також хочу прийняти участь в заданні від Асорті - Альтер-скрап "АССОРТИ" (до 31.05).

Дякую, що дочитали до кінця - рада, що можу ділитись з вами своїми думками та витворами. 

2 коментарі:

  1. Як гарно! Із задоволенням прочитала пост!

    ВідповістиВидалити
  2. Мар’яна, рада, що тобі сподобалось та цікаво було читати про мене! Дякую за відгук :)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain