29 травня 2011 р.

Віночок для мого сонечка!

Натрапила я на дуже цікаве завдання експрес-задание "Веночек-ленточка" від "Все для твого хобі" (до 1.06). І я вирішила зробити такий для моєї донечки. Але вона в мене маленька, тому він в мене має не багато елементів

Дуже важко було сфотографувати її в цьому віночку - вона постійно крутилась, сідала, знімала його. Але коли ми пішли гуляти мені таки вдалось зробити декілька вдалих фото
А потім я намагалась зробити фото дочки разом з сином - це виявилось ще важче. Ось це фото найкраще

Мені дуже подобається! Думаю не рідко будемо його носити :)

3 коментарі:

  1. Какая доченька-красотка! Веночек так гармонично "влился" в панамку)))), что не понятно даже, что он отдельно! Получилось очень интересно! Думаю, все мамочки на детских площадках заинтересуются такой креативной панамой)))
    Спасибо за участие в конкурсе! Желаю вам удачи!

    ВідповістиВидалити
  2. Дочурка красоточка.И веночки здорово смотрится.

    ВідповістиВидалити
  3. які кумедні малюки))))
    а віночок й справді дуже гарно вписався на панамці ;-)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain