6 січня 2011 р.

Рамочки

Привіт! вирішила викласти свої рамочки...
більшість з них є подарованими

 Це повністю ручна робота, рамочку я вирізала з картону і обмотувала нитками, потім декорувала квіточками і зробила задню стінку




  ця рамочка куплена, я тільки прикрасила її штучними квітами та фарбованими колосками, все підбирала для сестри під фото, де вона на мій погляд вийшла найкраще у двох з чоловіком

Це також готова рамочка, мала б чудово підійти до інтер'єру в квартирі подруги, хоча як вона там виглядає я ще сама не бачила :(((




Це комплект, фоторамочка і листівка, хотілось легкості, повітряності, ніжності в дизайні, що і намагалась досягнути завдяки квіточкам з ниток. Мені здається це вдалось...

Сама весела моя рамочка. Це також подарунок, не хотілось просто банально дарувати гроші і от виникла така ідея, хоча потім подумала, що 200грн більше б пасували до цієї рамочки :) ... Рамочку повністю обклеювала тканиною і далі оформила квітами з тканини та штучними

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain