25 грудня 2010 р.

Трішки моїх робіт


 Цю рамочку з листівкою робила в подарунок  на день народження своїй куратор в МІД Coram Deo.



 А цю листівочку я зробила для свого коханого чоловіка. Листівки йому ще я не робила. От і подумала, що для того, щоб чоловікові подарувати листівки і нагоди ніякої не треба шукати, бо вона завжди є - я ж його кохаю. От і сіла робити... А чоловік в мене музикант, тому захотілось щось з нотами. І так ідея з ідеєю з'явилась ця листівка.


А це листівка-пальто зроблена на замовлення для Міхи з групи "Капеллан". Друзі скидались йому на пальто і вирішили, що до такого подарунка пасувала б листівка в вигляді пальто. А в мене якраз була тканина, яка підходила для цієї ідеї... По-моєму вийшло непогано.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain