25 вересня 2014 р.

Про блаженство...

Всім привіт!
Хто скучив за моїми справжніми постами? Я маю на увазі такі, де я детально описую свої роздуми, які в мене виникають під час творчого процесу. А переважно я дуже багато думаю, коли творю ;)...
Особисто я скучила ;))))
Так ось сьогоднішній буде таким, чи може я вже розучилась писати?

Я думаю, що всім знайомий термін "блаженний". Ми наприклад знаємо, що св.Августин блаженний. А що це означає?
дослівно, це слово перекладається як "щасливий". Хто з нас не хоче бути щасливий? Хто не хоче щоб щасливими були рідні та близькі? Думаю що таких серед нас немає...
То в чому ж секрет щастя?

я вірю, що секрет справжнього щастя можна знайти тільки в Слові Божому - Біблії!
Один з прекрасних її віршів звучить так:
"Блаженний той люд(народ)що Богом у нього Господь" 
Псалом 32, 12 вірш

Так от, я хочу щоб мій народ - мої любі українці - були блаженні!!! І розумію, тим більше в сьогоднішній ситуації, без Бога щастя неможливе!


Так як я маю штамп від Грушечки з цим віршем (один з моїх улюблених, по більше б таких було я б купила всі!!!), то не могла не зробити листівочки з ним і з любов'ю до своєї країни
Що означає "Богом у Нього Господь"?
Це означає, що народ поклоняється Господу Богу, прославляєх Його, шукає допомоги підтримки в Нього, довіряє Йому, вдячний Йому за все, навіть за випробування.
Ось кілька віршів, які розширюють ромуніння попереднього:
"Блаженна людина, що в Тобі має силу свою, блаженні, що в їхньому серці дороги до Тебе"

(Псалом 83, 6 вірш)

"Господи Саваоте, блаженна людина, що на Тебе надіється!"

(Псалом 83, 13 вірш)

"Блажен муж, що боїться Господа, що заповіді Його любить!"


(Псалом 111, 1 вірш)
В Біблії ще багато віршів в яких можна прочитати "рецепти" блаженства, найбільш широко описує 1 Псалом:
Блажен муж, що за радою несправедливих не ходить, і не стоїть на дорозі грішних, і не сидить на сидінні злоріків, та в Законі Господнім його насолода, і про Закон Його вдень та вночі він роздумує! І він буде, як дерево, над водним потоком посаджене, що родить свій плід своєдчасно, і що листя не в'яне його, і все, що він чинить, щаститься йому!

(Псалом 1, 1-3 вірші)

І на останок уривок, що який, на мою думку, чи не найактуальніший на сьогодні:
"Тож блаженна людина, яку Бог картає, і ти не цурайсь Всемогутнього кари: Бо Він рану завдасть і перев'яже, Він ламає й вигоюють руки Його!"

( книга Йова 5 розділ, 17-18 вірші)

В нас є така приказка: "як тривога - то й до Бога". Насправді ми набагато частіше шукаємо допомоги від Бога, коли в нас проблеми, а тим більше такі, з якими ми не взмозі справитись самі. Але Бог хоче, щоб ми завжди визнавали, що Він наш Бог! Та що робити з дітьми, коли вони вперто не хочуть слухатись Батька?

Господь є Бог, немає Бога окрім Нього! Господь Творець неба та землі! Він створив кожну рослину, кожну тварину і кожного з нас людей! Ми повинні визавати це, ми повинні впокоритись перед Ним...
... і тоді народ буде блаженним!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain