21 грудня 2013 р.

Молюсь за тебе Україно...

Молюсь за тебе, Україно...
Люблю тебе, моя країна:
Безкрайне поле, неба синь,
Народ твій вільний і єдиний...
Тебе вже любить і мій син!

Молюсь за тебе, Україно...
Люблю цю мову солов'їну,
Багатство думки, звучність слів.
Не проміняю на подібну!
Завжди любитиму її!

Молюсь за тебе, Україно...
Люблю широкі полонини,
Люблю я височінь Карпат,
Шум річки слухати в долині,
Вдихати квітів аромат!

Молюсь за тебе, Україно...
Бо не байдужа ти мені!
Тебе лякають, ділять скрізь,
Багато горя, ріки сліз...
Та бачу гинеш у брехні

Молюсь за тебе, Україно, 
Тому що ти без Бога йдеш!
Ти прагнеш мати щастя, волю,
Давно шукаєш кращу долю,
Та це в сусідів не знайдеш!

Молюсь за тебе, Україно!
Хіба це Богу поклоніння:
Аборти, вбивства, лихварі,
Безчинства, заздрість, бунтарі, 
Ні, не до Бога в нас стремління!

Молюсь за тебе, Україно...
Не перед тими гнеш коліна!
В молитві Богу ти схились,
За гріх що кожен день чинили.
Творцю нарешті впокорись!

Молюсь за тебе, Україно...
Сама нічого я не зміню,
Тому мовчати я не стану...
Тебе люблю я Україно,
За тебе Господа молю!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain