7 травня 2013 р.

Христос Воскрес!

Як проходять ваші святкові дні? В нас чудово! Ми Були в церкві на чудовому святковому служінні. Були в гостях у пастора, в моєї мами, і до нас приходили гості - дні наповнені радості, та хорошого духовного спілкування, з прекрасними людьми.
От повернувшись в неділю сповнені радості додому ми сіли з дітьми малювати ;)
Я мріяла ходити в художню школу, але не було такої можливості, тому як сказав мій чоловік, порівняно з дитячими роботами , мої банальні і не цікаві ;))). Але  їх все ж таки вам покажу, як то кажуть: "маємо те, що маємо" ;)
 тут я в більшості очищала фарби в процесі того як діти їх малювали, в основному використала акварель
тут діти перейшли на гуаш і картина більш символічна, основана на вірші з Приповістей Соломона (4 розділ, 23 вірш), він написаний на малюнку: "Над усе, що лише стережеться, серце своє стережи, бо з нього походить життя." , а також на уривку з Євангелі від Матвія (7 розділ, 16-20): "По їхніх плодах ви пізнаєте їх. Бо хіба ж виноград на тернині збирають, або фіґи із будяків? Так ото родить добрі плоди кожне дерево добре, а дерево зле плоди родить лихі. Не може родить добре дерево плоду лихого, ані дерево зле плодів добрих родити. Усяке ж дерево, що доброго плоду не родить, зрубується та в огонь укидається. Ото ж бо, по їхніх плодах ви пізнаєте їх!"


А який плід приносиш ти?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain