18 вересня 2012 р.

не скрап

Змушена залишити вас на невизначений час :(. В мене все ще не додаються фото в публікацію, але це не є основною причиною :(...
З моєю малечею щось не так - знайшли рідину в животику, а ще кальцинати в печінці :(. Наймовірнішою причиною є конфлікт по групі крові - в мене І група крові, а в чоловіка ІV, тож у наших дітей може бути або ІІ, або ІІІ група. І схоже на те, що цього разу мій організм настроєний проти дитинки :(... Тому мені треба лягати в стаціонар для лікування. Сподіваюсь, що воно допоможе і я через 10 днів повернусь до дому!
А можливо виявиться інша причина...

Знаю, що Бог є добрий і що Його воля для мене найкраща! Навіть якщо я не розумію, що Він зараз робить в моєму житті, навіть, якщо не все так як я очікую, або зовсім не так як я очікую!

Хто нас розлучить від любови Христової? Чи недоля, чи утиск, чи переслідування, чи голод, чи нагота, чи небезпека, чи меч? Як написано: За Тебе нас цілий день умертвляють, нас уважають за овець, приречених на заколення. Але в цьому всьому ми перемагаємо Тим, Хто нас полюбив. Бо я пересвідчився, що ні смерть, ні життя, ні Анголи, ні влади, ні теперішнє, ні майбутнє, ні сили, ні вишина, ні глибина, ані інше яке створіння не зможе відлучити нас від любови Божої, яка в Христі Ісусі, Господі нашім!
(Рим.8:35-39)

7 коментарів:

  1. Нехай усе вирішиться якнайкраще і ви здорові повернетеся швиденько додому!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Валюсик, лікуйтесь!!! все буде добре!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Валічка,я молюсь за ваше здоров"ячко!!!Вірю ,що Бог вам поможе .Валюшо,тримайтесь там!Подзвониш мені,як буде потреба поговорити?Обіймаю міцно!

    п.с.Я на морі щось з телефоном зробила і він не показує нічого,тож всі номери що там я не можу витягти(бо і шнур десь подівся,як на зло..)ТОму контакт з багатьма втрачений,напразі...чоловік там обіцяв зробити щось,але поки ...

    ВідповістиВидалити
  4. Нехай ці 10 днів принисуть для вас тільки здоров"я і побільше!!!
    Все буде добре!!

    ВідповістиВидалити
  5. Валентиночка,здоров'ячка Вам побільше,повертайся скоріше!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Валічка, тримайся! Головне позитивний настрій!
    Ти говори з малечою, розказуй що з вами робиться і що треба робити, щоб родитись здоровенькими. Я вірю , що сила думки може вплинути :)))
    Одужуйте і повертайтесь додому :)))

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain