31 березня 2012 р.

Secret message

Привіт! Сьогодні я дізналась, що моє послання нарешті добралось до адресата. Страшенно цьому тішусь! Я вже почала переживати, бо відправляла я в Росію. У сіх хто хоче порадувати когось своїм посланням запрошую до гри. По секрету скажу: в моєму списку дівчата з україни, тому вам не доведеться тратити зайві гроші на пересилку послання і переживати яка з пошт загубить лист;)
Як тільки я взялась робити своє таємне послання - дуже швидко прийшла ідея, що саме я хочу передати в цьому посланні, залишилось тільки підібрати влучні малюнок і фразу

Отже все моє послання вміщується в фразі "они потопают во тьме...", фраза російською, бо отримувачка навряд чи знає українську;).
Фразу цю я вибрала не випадково, вона на мій погляд дуже добре передає реальність сьогодення - люди щодня гинуть в своїх гріхах. І я подумала, що раз я маю тільки одну можливість передати якесь послання людині, то воно має бути про найважливіше - про Того, Хто є єдиним серед бурхливого океану здатним вказати правильний шлях, більше того - до Бога можна прийти лише через Нього - через Ісуса Христа!!! Ісус Христос сказав: "Я - дорога, і правда, і життя. До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене." (євангелія від св.Івана 14 розділ, 6 вірш)
Наші най-найкращі справи, най-найбільші жертви нічого не варті! Єдине що є важливим чи є Ісус Христос твоїм Господом?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain