15 грудня 2011 р.

подаруночки

Вчора був чудовий день! Не тільки тому, що було сонячно і тепло, а ще й тому, що я зустрілась з Натальою (Nataly)  і ми дуже добре посиділи за чашко. чай/капучіно в кафе. Я віддала їй АТСку, а Наталя зовсім несподівано зробила мені подаруночок ;)

ціла купа всього цінного і я вже вчора почала використовувати дещо з цього ;)
Отже, в мене вже почався період новорічних привітань - і це перша листівка;) Вона така класна, і в середині дуже цікаво оформлена, можете на неї ще тут глянути
ще раніше Наталя зробила для мене трішки відбитків своїх штампів, але я ніяк не могла зібратись їх сфоткати;) і частина з них вже поселилась на листівці, а ще частину розмалювала ;)
Ще мені Мар'янка прислала такий папірчик разом з тим штампиком
І це ще не все;) до мене приїхала чудесна АТС від Світлани
 вона така класна, фотографія не передає всієї краси
Я хотіла це все опублікувати, але мені принесли ще один лист і там був ще один подаруночок ;) На цей раз від Тані (Tata25)
 така чудова оранжева серветочка!!! Стразики, крапельки, паєтки, дірокольні висічки, відбитки штампів
і надзвичайно гарна АТС!!!
Ось така купа подарунків надихала мене на творчість вчора і сьогодні ;). Мабутьпізно ввечорі покажу кілька листівок;)
Дякую вам дівчата за такі чудові подаруночки!!!!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain