5 листопада 2011 р.

Витонченість

Хочу вам сьогодні показати листівку яку я зробила більше місяця тому. хотіла її на конкурс до Маринки викласти, але тоді в мене не працював фотоапарат :(. А потім все ніяк руки не доходили...
Сьогодні мій кардрідер чомусь не слухається мене, чоловіка немає вдома, діти сплять, а я зробила дві листівки... хоча їх йтак поки що не можу вам показати. Але від того всього захотілось показати вам хоч щось. І я згадала про цю листівку;)

Цю листівку я робила для однієї подруги з нашої церкви. Напис англійською, бо вона американка, хоча українською вона б зрозуміла;)
Бачите в цієї паняночки в одній руці квіточка, для мене це троянда, а троянду просто так в руку не візьмеш...
тому я в руки поклала їй ножиці, якими вона їх і відрізала ту троянду
З цього трояндового куща ;)
Ось така в мене вийшла історія цієї листівки...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain