30 липня 2011 р.

Трояндовий шик

В мене замовили листівку для жіночки, сказали що їй подобається все що дуже м'ягеньке, жіноче, квіткове.
І картинка для надхнення
 В мене була гарна серветочка з трояндочками(яку я в когось в гостях взяла собі) яка добре передає, на мій погляд, палітру і характер композиції. І я вирішила зробити з неї фон для листівки. Потім я вирішила щей розірвати цю основу і трохи порвати та замалювати краї

Мереживо зібране ниткою, а тоді я вже клеєла його на листівку
Результатом я задоволена :)
Хочу прийняти участь взавданнях
Атмосфера творчества  Задание 8. "Декупаж в скрапбукинге" До 3.08. 
Синяя груша -  Экспресс-задание "Флористы среди нас" До 4.08.

6 коментарів:

  1. интересная открыточка! удачи в задании Синей Груши)))

    ВідповістиВидалити
  2. Очень нежная открытка. Спасибо за участие в задании Синей груши.

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо за участие в задании Синей груши.

    ВідповістиВидалити
  4. Валентина, по условиям блога "АТМОСФЕРА творчества": Работа не может участвовать в других тематических заданиях, кроме заданий по скетчам и палитре, Валентина, Ваша работа не будет участвовать в розыгрыше, если Вы не откажитесь от участия в других конкурсах с этой работой)

    ВідповістиВидалити
  5. Мені важко вибрати, бо для мене ця робота відображає в однаковій мірі обидва завдання. Але якщо ви вирішите видалити мою роботу з вашого завдання, я не ображусь :)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain