26 квітня 2011 р.

Подаруночки

Всім доброго дня! Щось останнім часом ніяк в мене не виходить викласти свої нові роботи - то з фотоапаратом щось, то з компом. От думаю, хоча б похвалитись треба. Бог благословив, що я виграла другий приз в цукерці у Танюши. І сьогодні я нарешті його отримала!!! Це штамп з моїм улюбленим віршем з Біблії.

Ось він

Дуже ним тішусь! І хочу випробувати, правда не знаю чи на цьому тижні вдасться - свята, а мені до кінця тижня треба екзамен здати...
А ще блог ScrapFlor вчесть відкриття магазину матеріалів для скрапбукінгу Scrap-boom.com.ua розігрував три подарункові сертифікати серед читачів і один з них - на 50 грн виграла я, це було такою приємною несподіванкою для мене! В них в магазині 10% знижка до 30 квітня - завітайте, може щось вподобаєте собі

5 коментарів:

  1. Вітаю з перемогою. Штамп дійсно чудовий. Бажаю творчого натхнення та легкого екзамену

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, дівчата! Вам також бажаю чудових і несподіваних виграшів

    ВідповістиВидалити
  3. Рада, что вы выиграли, жаль только то, что хозяева этого магазина scrap-boom.com.ua кидают своих клиентов! Заказываешь на 200гн. а присылают на 5-10грн товар и пропадают! Вот это молодцы!
    И никаких контактов ни телефонов! Аферисты!

    ВідповістиВидалити
  4. Не знаю, Свтілана, я тоді в них зробила замовлення на більшу від виграної суми і все прийшло! Про те я більше там нічого не замовляла, тому не знаю, що тепер робиться в тому магазині

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain