5 березня 2011 р.

Доброго ранку :)

Сьогодні чудовий сонячний ранок і почався він з того, що хтось подзвонив мені у двері, я ще навіть не встигла подумати, хто це може бути, а там пошта!!!
Отже я отримала 2 листа!!! Звичайно, щоя не пішла далі спати, відразу відкрила їх!!! І що там?
Один по грі "коробочка щастя". Коробочка прийшла від Саші
Я не сфотографувала всього, що я напхала всередину своїх коробочок, але мені здалось, що тут набагато більше всього!!! 

Це все тепер моє, а ще там така незвична листівочка інчик або дюймовочка

І це тільки перший лист!!!
А другий від моєїї подруги Люби, вітання з 8 березням
Я вже розповідала, що вона захоплюється квілінгом і робить це просто чудово. Можу відверто сказати, що це найкраща листівка з тих, які робили особисто для мене. Люба каже, що зовсім немала надхнення, коли робила цю листівку, цікаво, щоб вийшли, якби воно було...

А от ці квіточки я довго роздивлялась і так і не зрозуміла, чи то вони прим’яті, бо так задумані, чи то при пересилці вони прим’ялись. По-моєму, дуже гарно. Дякую люба!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ratings and Recommendations by outbrain