2 березня 2011 р.

Сонячна листівка

Я натрапила на інформацію, що є жіночка, якій необхідна підтримка і я вирішила зробити листівку для неї.
По задуму моя листвіка мала бути такою веселою, яскравою, весняною, але щось не дуже "клеєлось" все докупи, а потім буквально нза пару хвилин все склалось. Чоловікові моєму дуже сподобалось, він аже не хотів, щоб я комусь віддавала її. Ось вона:

Хочу з нею прийняти участь в конкурсах:
блога "IDEA-SIB" з конкурсним заданням №9 "Женщинам посвящается..."(15.03)
Модне хоббі Завдання №5 - Квіткова поляна (до 15.03)
Скрапбукінг в Уфе Завдання №10 - Квіткове (до 20.03)
"Творим вместе" скетч №16 (до 6.03)
WOC - Challenge 18 – Anything Goes (13.03)
Crazy 4 Challenges C4C76

8 коментарів:

  1. Интересная открыточка!)
    Спасибо за участие в задании СвУ) ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Хорошенькая открыточка! Спасибо за участие в Творим вместе!)

    ВідповістиВидалити
  3. Рада, що вона не тільки мені подобається :)

    ВідповістиВидалити
  4. Весна! Ярко :)! Спасибо за участие в задание блога "Творим вместе"!

    ВідповістиВидалити
  5. Яркая позитивная открытка! Спасибо за участие в задании от МОдного Хобби!

    ВідповістиВидалити
  6. Солнечно и по-весеннему ярко!
    Спасибо за участие в задание блога "Творим вместе" и желаю удачи! :)

    ВідповістиВидалити

Ratings and Recommendations by outbrain